loading...
basketball
shahrad بازدید : 17 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (1)


حضور 6 تيم درليگ قطعي به نظر مي رسد/بازيکنان هنوز بلاتکليف اند
مهلت نقل و انتقلالات بسکتبال روز گذشته 31 مردادماه در حالي به پايان رسيد که تنها وضعيت چند تيم براي فصل آينده سوپرليگ مشخص است و بازيکنان با توجه به مشخص نبودن تعداد تيم ها و سهميه بندي جديد،در بلاتکليفي به سرمي برند.
آخرين وضعيت تيمهاي سوپرليگ در پايان فصل نقل و انتقالات؛

حضور 6 تيم درليگ قطعي به نظر مي رسد/بازيکنان هنوز بلاتکليف اند
مهلت نقل و انتقلالات بسکتبال روز گذشته 31 مردادماه در حالي به پايان رسيد که تنها وضعيت چند تيم براي فصل آينده سوپرليگ مشخص است و بازيکنان با توجه به مشخص نبودن تعداد تيم ها و سهميه بندي جديد،در بلاتکليفي به سرمي برند.

سکوت اکثر تيم هاي سوپرليگي عدم اعلام رسمي حضور يا انصراف آنها،اعلام به وجود آوردن حرف و حديث هاي فراوان اجازه تصميم گيري قطعي به بازيکنان را نمي دهد و به اين ترتيب مهلت اعلام شده براي نقل و انتقالات سوپر ليگ با استقبال کم تيم ها و بازيکنان پايان يافت و فدراسيون را مجبور به تمديد زمان نقل و انتقالات کرد.

بنابر اين گزارش؛هم اکنون حضور تيم هاي مهرام،پتروشيمي،بندر امام،دانشگاه آزاد،شهرداري زنجان،شهرداري گرگان و فولاد ماهان سپاهان در ليگ قطعي به نظر مي رسد و از طرفي سايت باشگاه ذوب آهن نيز روز گذشته از قطعي شدن حضور در ليگ،از شروع تمرينات خود خبرداد و تيم هاي شيراز و شهرکرد نيز در صورت فراهم شدن شرايط به صورت جدي در ليگ حضور دارند.

* ترديد هاي قهرمان و نايب قهرمان ليگ

هر روز اخبار جديدي از تيم هاي مهرام و ذوب آهن فيناليست هاي دوره گذشته سوپرليگ بسکتبال شنيده مي شود؛درحالي که مهرامي ها اول تيرماه با اعلام کناره گيري از ليگ،شوک بزرگي به بسکتبال ايران وارد کردند و پس از گذشت چند هفته از حضور با تيم جوانان خود خبر دادند.اما شنيده مي شود مهرام با جذب چند بازيکن خوب،پايه ي ليگ 90 مي گذارد و اسم و رسم اين تيم و همچنين حضور آنها در ‌آسيا اجازه راهي کردن تيم ضعيف به مسابقات را نمي دهد.مهرامي ها همزمان با جلسه ليگ وضعيت قطعي خود را مشخص مي کنند.

همچين؛تيم ذوب آهن نيز با تغييرات هيئت مديره باشگاه دچار مشکلاتي براي حضور در ليگ بسکتبال شده و در چند روز گذشته اخبار ضد نقيضي از راي چند تن از اعضاي هيئت مديره به انحلال تيم بسکتبال باشگاه،فروش امتياز اين تيم و حضور با بودجه محدود براي فصل بعد شنيده مي شود که درنهايت با برکناري دليلي و سموعي؛رئيس و قائم مقام باشگاه همه چيز در مورد تيم بسکتبال ذوب آهن تمام شد.

* تيم هاي صنعتي در انتظار دريافت مجوز

اين گزارش حاکي است؛از ماهشهر خبر مي رسد تيم پتروشيمي مجوز حضور در ليگ بسکتبال را گرفته و بودجه اين تيم نيز براي فصل بعد مشخص شده اما هنوز تصميمي در مورد مربي و بازيکنان گرفته نشده و تنها خبر از مذاکره اين باشگاه با يکي از مربيان مطرح شنيده مي شود اما وضعيت حفاري تا پايان هفته مشخص مي وشد و از طرفي تيم عمليات صنعتي ماهشر نيز به دنبال کسب مجوز براي شرکت

در سوپر ليگ است هر چند در صورت كسب مجوز هم اني تيم بودجه بالايي براي بسكتبال نداشته و با تركيبي از بازيكنان بومي وارد ليگ مي شود.

*حضور 4 تيم با وضعيتي مشخص

برخلاف اكثر تيم هاي سوپرليگي،وضعيت چهار تيم براي شركت در ليگ تثبيت شده به نظر مي رسد.تيم فولاد ماهان رقيب اصفهاني ذوب آهن تا به حال سه بازيكن را جذب كرده و به دنبال يك يا 2 صيد بزرگ در بازار نقل و انتقالات است.تيم دانشگاه آزاد اكثر بازيكنان فصل قبل خود را حفظ كرده و تغييرات بزرگ در اين تيم بعيد به نظر مي رسد.

نماينده زنجان نيز با اعلام بودجه 600 ميليوني براي حضور در ليگ و تلاش براي جذب يك بازيكن صربستاني تكليف خود را براي ورود به جمع سوپرليگي ها معلوم كرد و از بين تيم هايي با بودجه پايين نيز تيم شهرداري گرگان،منظم ترين تيم به نظر مي رسد كه با ورود كبير به گرگان تمرينات اين تيم به صورت جدي تر پيگيري شده و تا هفته آينده تركيب تيم با مذاكره با چند بازيكن ديگر كامل مي شود.

شهرداري گرگان به دليل 2 ساله بودن قرارداد اكثر بازيكنان اين تيم بيشتر تركيب خود را حفظ كرده و چند بازيكن جديد نيز در تمرينات اين تيم حضور دارند.
بنابراين گزارش؛چند تيم ديگر نيز چراغ سبز حضور در ليگ را از باشگاههاي مربوطه گرفته اند؛اما هنوز حضور آنها در ليگ قطعي نيست.تيم هيئت بسكتبال شهركرد درصورت گرفتن مجوز از فدراسيون براي حضور در سوپرليگ با حمايت هاي استاندار،بار ديگر در ليگ شركت مي كند.بانك سامان تا پايان هفته وضعيت ماندن در ليگ را روشن مي كند.تيم شيراز با حمايت شركت AS در جلسه ليگ حاضر مي شود و آخرين اخبار از جلب نظر كاشاني ها براي ماندن در ليگ حكايت مي كند.

* زمزمه هاي بازگشت صبا به سوپرليگ

گفتني است؛درحالي كه شنيده مي شد تيم كاسپين امسال با نام صبا به ليگ باز مي گردد؛خبري از بسكتبال قزوين به گوش نمي رسد و حضور نماينده قزوين در سوپرليگ بعيد به نظر مي رسد.از طرفي اخباري از قم به گوش مي رسد كه باشگاه صباي قم به دنبال خريد امتياز تيم بسكتبال راه و ترابري قم است كه البته بحث هايي بر سر بدهي هاي فصل گذشته اين تيم نيز وجود دارد و شرط خريد راه و ترابري پرداخت بدهي هاي فصل قبل عنوان شده؛با توجه به خبر اعلام شده از سوي هيئت بسكتبال قم مبني بر حفظ تيم بسكتبال اين شهر در سوپرليگ،به نظر مي رسد قم براي ليگ 90 نيز به هر شكلي در سوپرليگ نماينده داشته باشد.

شايان ذكر است؛هرچند اخبار هفته هاي اخير در مورد ليگ بسكتبال نااميد كننده به نظر مي رسيد،اما اخبار جديد از تيم هاي سوپرليگي حاكي از تلاش استان ها و باشگاه ها براي حفظ سهميه هاي خود و ورود به ليگ برتر است و تمام حدس و گمان ها در مورد حضور يا انصراف تيم ها از ليگ در جلسه روز هفتم شهريور به پايان مي رسد.همچنين زمان جديد فصل نقل و انتقالات ليگ نيز درجلسه هماهنگي هفته آينده اعلام مي شود و با اعلام اسامي تيم هاي شركت كننده،بازيكنان امكان مذاكره با تيم ها را با خيال راحت تر پيدا مي كنند.

گفتني است؛هم اكنون علاوه بر معلوم نبودن تيم هاي حاضر در ليگ،اعلام سهميه هاي گروه (ب) و (ج) علاوه برسهميه هاي ملي،سنگ بزرگي جلوي پاي بسياري از بازيكنان خوب و متوسط ليگ انداخته و تيم ها را براي جذب بازيكنان موردنظر دچار ترديد كرده است و به نظر مي رسد درصورت تداوم اين شرايط،فدراسيون چاره اي جز تغيير برخي تصميمات خود از جمله سهميه بندي بازيكنان نداشته باشد.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php

این نظر توسط رزرو هتل با 50 درصد تخفیف در تاریخ 1392/02/25 و 15:59 دقیقه ارسال شده است


رزرو هتل شیراز ، کیش ، قشم ، مشهد و تمام نقاط با 50 درصد تخفیف

لینک رزرو هتل بشه به egardesh.com

شماره تماس : 021-44151435 و 44155227-021



مشاهده اطلاعات بیشتر در www.egardesh.com

سامانه رزرواسیون مهر

راحت ، ارزان و با اطمینان خرید کنید

این نظر توسط مهاجرت ويزا تور مسافرت صرافي در تاریخ 1391/08/09 و 22:11 دقیقه ارسال شده است

پيشنهاد ويژه مدير وبلاگ به بازديد كنندگان:



سايت مجله خبري ايراني مهاجريست بهترين سايت اطلاع رساني از آخرين اخبار و مقالات و بانك اطلاعات در ضمينه هاي:

1. راهنماي مهاجرت, شرايط مهاجرت و دريافت ويزا

2. معرفي تورهاي مسافرتي معتبر

3. معرفي صرافي هاي معتبر

4. معرفي مراكز اقامتي, هتلها, مراكز خريد و جاذبه هاي توريستي تمام كشورها

5. راهنماي اخذ بورس تحصيلي رايگان از كشورها

6. معرفي فرصت هاي سرمايه گذاري داخلي و خارجي

و هزاران مطلب و اخبار به روز در ارتباط با صنعت گردشگري و توريسم, آموزش, تجارت و ... در اختيار بازديدكنندگان قرار ميدهد.



حتما از اين سايت جذاب بازديد نماييد.

WWW.MOHAJERIST.COM


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 7
  • بازدید کلی : 159